Pleunan laavun siunaustilaisuus 7.9

"Jumalan sanan mukaan sillä minkä Herra siunaa, on aina oleva siunaus. Tähän luottaen siunaan tämän Pleunan virkistysalueen Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Olkoon tämä paikka, jossa voidaan levätä Jumalan luomakunnan helmassa ja jossa ihmisen mieli voi eheytyä ja virkistyä". Kirkkoherra Kari Lauri.

Klubin työteliäs talkookesä päättyi lauantaina 7.9 lämminhenkiseen Pleunan retkipaikan käyttöönottosiunaukseen. Siunauksen suoritti kirkkoherra Kari Lauri. Olosuhteet eivät voisi paremmat olla, lämpötila yli 20 C ja aurinko paistaa pilvettömällä taivaalla.

Tilaisuuteen osallistui kutsuttuja, klubilaisia ja heidän perheenjäseniään, muita tapahtumasta kiinnostuneita ja retkeilijöitä nelisenkymmentä henkeä – osa kuvan ulkopuolella. Pleunassa oli muutenkin vilkas retkipäivä.

Puheenvuoron käytti myös klubin presidentti Jouni Jyrinki ja Leader-hakemuksen valmistellut ja laatinut Tapio Lahola sekä kaupunginjohtaja Jukka Puoskari. Kaupunginjohtaja korosti yhdistysten, urheiluseurojen ja muiden vapaaehtoisten yhteisöjen merkitystä paikkakunnalle ja esitti kiitokset Rotaryklubille Pleunan kunnostuksesta. Ohjelmassa oli myös nokipannukahvit, käristemakkarat, yhteislaulua ja vapaata kanssakäymistä.

Talkooväki kerää nyt voimiaan ja jatkaa Pleunan kunnostustöitä ensi keväänä.

Klubilaisista oli paikalla ainakin seuraavat henkilöt. Osalla oli puoliso seuranaan ja osalla vielä muita läheisiä.

Esko, Tarmo +2, Jouni +2, Esa K. +1, Tapio L. +1, Toni, Pekka R. +1, Heikki +1 ja Tomi. Paikalla oli myös kunniajäsenemme Eero Laukkanen